Sunday 20 February 2011

Geng Bas Sekolah

Di dalam BN Sarawak sibuk memantapkan lagi usaha bagi memajukan Sarawak demi kepentingan rakyat terutamanya dan juga menangkis segala fitnah serta tomahan pihak pembangkang, terdapat pula sekelompok angkatan budak budak sibuk melaga lagakan ahli PBB dan juga parti parti tertentu. Sebanaku2u mengkategorikan budak budak ini sebagai budak tadika dan juga budak yang tak pass SPM tapi masih repeat sebab gagal. Boleh dilihat dari segi fizikal dan juga umur yang semakin meningkat....Umur semakin tua tapi masih tahap tu juga.


Bercerita pasal kelompok budak budak ini, Sebanaku melihat mereka sebagai setitik nila. Mana taknya, Teriak bagai nak gila menyebut nama parti,namun ingin menjahanamkan Parti. Kerana perbuatan kiranya dianggap pintar namun telah sedikit sebanyak mencalarkan kredibiliti Parti. Tetapi syukur teramat sangat kerna sepanjang propaganda yang dibuat oleh kelompok Geng Bas Sekolah ini langsung tidak menggugat kreditbiliti pihak yang ingin dijatuhkan. Tepukan Gemuruh diberikan kepada YB dan juga Menteri yang terlibat.

Oleh kerana YB dan juga Menteri yang terlibat langsung tidak ambil peduli akan perbuatan GBS ini, GBS terus menyalak sana sini untuk mendapat perhatian. Sehinggakan ada di antara ahli GBS ini menyalak sana sini dengan mendedahkan identiti sendiri ahli GBS....Mana taknya waktu melalak masih lagi memakai uniform GBS. Apa bengong punya orang. Namun sehingga kini GBS masih lagi menyalak ini kerana pihak yang disalak berkata dunt bark back coz you not a dog.....Tapi bisinglah YB kalau kita diam saja

No comments: