Wednesday 23 February 2011

Tikam Belakang Bermula

Di dalam media cetak, internet, tidak kurang berita tidak rasmi dari mulut ke mulut, hangat dibicarakan siapa ganti siapa. Siapa lebih layak ? Siapa sepatutnya? Siapa berkuasa? Tidak kurang juga siapa mengganti siapa?

Penyokong Setia?
Namun pada masa yang sama , Pehin Sri turut terlibat. Tetapi Pehin Sri hanya dipersoalkan kredibiliti beliau secara terang dan lantang oleh pihak pembangkang. Persoalannya......selain dari YB Karim dan 2-3 YB yang lantang mengatakan Pehin Sri adalan No.1 Choice..... http://www.theborneopost.com/?p=95521
.....mana perginya sokongan dari pihak BN sendiri? Asyik berkempen sana sini untuk diri sendiri tapi meninggalkan Big Boss dibelakang nampak. Lebih sedih kaki bodek bukan dilabelkan oleh pihak pembangkang tetapi orang kuat dan juga dari parti sendiri. (Sebanaku2u pun kena soon)

Atau ada setengah YB berkempen senyap senyap untuk diri sendiri barangkali.....tanya diri sendirilah (BRO). Atau ada di antara YB kita dari Barisan Nasional berkempen secara senyap untuk menyingkirkan Pehin Sri selain dari pihak pembangkang. Namun amat jelas situasi ini memang terjadi sekarang. Mesyuarat senyap diadakan. Perbincangan secara tidak rasmi di adakan.  Duit disogok, fitnah dilemparkan, hasutan dirancangkan. Mainan tikam belakang dimulakan.

No comments: