Monday 7 March 2011

Aku dah Madah....kitak orang ya sik cayak

Dalam sekelip mata macam macam yang terungkai dan beberapa ISU baru pula yang timbul apabila KP tersayang kita membuat keputusan yang mana mengejutkan semua pihak. Sampaikan anak buah beliau yang fighting kaw kaw mengalahkan Bruce Lee ketika komen dalam facebook berkenaan Ahmad Nazib memperlawa KP kita berdebat sekarang mulut bagaikan tidak bisa berkata apa apa. Dalam 2 hari ini pelbagai spekulasi yang dibuat malahan tuduhan tidak terlepas begitu saja. Malah ada yang mengatakan - I Told You So.

Setakat ini kita hanya mendengar/membaca coretan dari Saudara Wan Hamzah kita
http://audie61.wordpress.com/2011/03/06/pbb-fadillah-tekak-sakit-kah/#respond


 KP.......KP , Bang Wan kita perlu di ajar nulis komen dalam blog juak KP. Speechnya dah ok cara komennya jak masih kantoi KP.
Bagaimana pula dengan Abang KP kita? Tindakan MACHO beliau pada hari Sabtu lepas dilihat sebagai mempertaruhkan karier dan kedudukan beliau. Adakah ini salah satu perancangan beliau untuk........? Atau adakah ini membuktikan apa yang Sebanaku Sarawak cuba rungkaikan dari dulu? Jika tidak benar mengapa selama ini Abang KP kita menafikan sekeras kerasnya dan ada pula pihak yang backing sampai NAIK ANGIN?


ATAU SEBANAKU SARAWAK ADALAH RAKAN SEKUTU KETUA PEMUDA? hmmmm aaaaaa HIM AND......HIM.aaaaaa yalah ...aaaaa no lah.... yang mana kekecohan selama ini adalah perancangan mereka bersama?


Pelbagai soalan yang bermain dikepala masing masing. Saudara Wan Hamzah kita tidak kurang hebatnya dikritik dan juga dipuji dalam 3 hari ini. Siapa Wan Hamzah sebenarnya? Mengapa beliau dikritik sebegitu rupa? Jika benar beliau seperti yang orang sebut sebut,mengapa KP kita tetap dengan pendirian beliau memberi PENGHORMATAN kepada Saudara Wan Hamzah kita? Apakah keitimewaan Saudara Wan Hamzah, sehingga YB Fadillah tidak memberi Penghormatan tersebut kepada wakil wakil yang lain?


KP.....KP SEBANAKU2U NAK TANYA FEW HOT QUESTION BOLEH?

  
  1. KP.......KP,.....DANIEL JUBANG SIK BEST KAH?
  2. OR KP.....KP, PANDI NYAKIT HATI KITAK KAH?
  3. OR KP....KP BROTHER GERALD KITA YA ADA BULAK APA APAKAH NGAN KITAK?
  4. OK LAST QUESTION KP....KENAK SIK AZIZ ADENAN?  KITAK SIK OK JUAK KAH NGAN AZIZ? BANYAK NGIKUTNYA KENIKTOK KP....BENAR KAMEK SIK BULAK.. OPPSSS SEBAB YAKAH KP?


Kenak sidaknya semua sik ada dalam senarai kitak KP? Apa sebenar plan kitak sampey kitak WACHAAAAA sidak tok semua sekaligus.....Mek nangga eh KP ada yang guguk serakak mulutnya bila nangga Bang Wan naik diri kat rostrum ya KP. Kitak ada nangga sik? Sik pernah kamek nangga orang ternganga camya


Kamek dengar nak KP, Wan Hamzah keniktok tengah cuba usha usha ngan Abang Hazland kita melobi Demak? Aiiii kitak sik tau? yehhhhhh pandey kitak tok KP. Plan kitak tok nak? Aiiii kakya YB Drauf kita sik tanding kah? 


 
( SEBANAKU2U ADA MENGAMBIL GAMBAR BEBERAPA MUKA YANG DISEBUT DI ATAS SEWAKTU WAN HAMZAH BERDIRI DI DEPAN PENTAS BERSIPA SEDIA UNTUK BERUCAP. TAPI DEMI KESELAMATAN, SEBANAKU2U MENGAMBIL KEPUTUSAN UNTUK JADI PERSONAL COLLECTION SAJA )













1 comment:

Anonymous said...

Bila org Demak menulis,gialah caranya...ketegal Wan Hamxah dibencik..Point besa fak Aziz ya nak ngentam KP kita...karma ziz..eh Dr Kumar....