Monday 21 March 2011

Amaran Dari Tedewin

Di dalam keadaan semua Parti dan juga ahli ahli Barisan Nasional bekerja bagi mengekalkan kerusi kerusi tertentu di Sarawak, kini ANCAMAN telah bermula. Sebanaku2u baru sahaja menerima panggilan dari satu SUMBER (Bukan Tea Boy dan buka juga dari UMB Barisan Nasional) yang semua ketua ketua SPDP dan juga PRS.


PANGGILAN TELEFON DARI SIAPA? APAKAH MESEJ YANG HENDAK DISAMPAIKAN?


TEDEWIN NGUMBANG, baru sahaja membuat panggilan telefon kepada KETUA KETUA TERTENTU kepada parti PRS dan juga SPDP agar bersiap sedia. Bersiap sedia untuk menerima kekalahan. Tedewin memberi amaran agar mengemas segala fail fail tertentu dan juga peralatan dari ibu pejabat masing masing. Ini kerana jika SNAP menang, mereka tidak akan berkesempatan unutk membuat demikian.


Walaupun nampak begitu ANGKUH, namun Sebanaku2u merasa hairan yang Tedewin ini begitu yakin membuat panggilan tersebut kepada ketua ketua tertentu dalam parti ini. Adakan ini satu AMARAN  bahawa PEMBANGKANG yakin akan berjaya mengambil alih pimpinan PRS dan juga SPDP?  Jika YA persoalannya BAGAIMANA DAN MENGAPA?  Adakah kita Barisan Nasional Terlepas Pandang Sesuatu atau OVER CONFIDENT? 


Sudah pasti Abang Tedewin kita mengetahui sesuatu yang kita sendiri tiodak tahu?


******Ney pergi blogger blogger kitak tok? Nantikan artikel Sebanaku2u seterusnya nanti ada lagi cerita yang lebih hebat. KWSP dah keluarkan waran? 

2 comments:

Anonymous said...

sik da orang iboh agi bah semua dah cabut, temberang Taib & BN dah pecah.
Jangan kita nak menegak benang basah, bersengkongkol dengan syaitan...blaaaah!!!! Orang sebana!

Anonymous said...

bodoh u 2,blogger sik ada quality,sik ada isi....hakihatnya walaupun bn masih menang tapi undi bn memang pasti merosot