Sunday 6 March 2011

Mat Jambu

Salam Malam.
Sebelum ini kita dikejutkan dengan kes liwat (sekali lagi) Anwar dengan Saiful. Kemudian bagi rakyat Sarawak dikezutkan lagi dengan Tea Boy Baru Bian iaitu Vernon Kedit.

Namun hari ini kita dikejutkan oleh satu artikel siapa Menteri Gay dalam Kabinet Malaysia yang hangat dibicara oleh rakyat Johor.
http://anotherbrickinwall.blogspot.com/2011/02/gay-minister-in-cabinet-and-johorean.html........

Oleh kerana isu Gay atau Tea Boy ini hangat sekarang, Sebanaku2u ingin membongkar satu kebenaran yang rakyat Sarawak terlepas pandang. Iaitu ada di antara pemimpin tut..... skandal bersama Mat Jambu.  Sekarang Top Level seperti berlumba lumba ingin menunjuk kepada umum atau sesama sendiri Tea Boy Siapa Lebih Jambu. Malah sanggup pula berkongsi.

Gambar Hiasan
Trend membawa perempuan sebagai “ASSISTANT” telah bertukar menjadi membawa Mat Jambu. Maklumlah kalau bawa perempuan bini mengamuk tapi kalau bawa lelaki  bini taklah syak apa-apa. Lepak sana-sini,gelak ketawa,heret teman mesra tu sana sini , balik lewat sampai pukul 2 pagi pun tak kisahlah.  Trend ini boleh kita lihat di cafe cafe terkenal Coffee Bean, Bing,Old Town, Starbuck even coffee house. Namun Sebanaku2u diberitahu kemungkinan lokasi ini akan berubah selepas artikel ini disiarkan.  Di lokasi tersebut kita boleh lihat bagaimana mereka ini berlagak seolah olah membincangkan isu penting namun kita boleh lihat mereka berpeluk sesama sendiri.


Gambar Hiasan

Dan Sebanaku2u diberitahu terdapat beberapa adengan ciuman di dahi dan gigitan manja di telinga turut berlaku di tempat umum oleh so called Pemimpin dengan visi.  Mereka ini dikatakan boleh melepak di satu satu lokasi seharian. Bayangkan pula berapa duit yang dibelanjakan?  Duit sendiri? Duit syarikat? Duit PARTI? Duit Rakyat? Atau memang dalam BUDGET barangkali? Inikah perangai bakal pemimpin yang kita mahu?



Jadi sekarang kepada isteri isteri pemimpin dan bakal pemimpin (CM said aaaaa not me aaa) kalau suami anda asyik menyebut nama lelaki di depan anda jangan syak wasangka...memang lelaki itu lelaki tetapi kelakian nya itu terbukti? Suami anda lebih mengetahui. Not Gay but Mat Jambu .

No comments: