Sunday 6 March 2011

UMB BN Tea Boy or Trojan Horse

Salam 1 Malaysia.


Apa nak jadi dengan PR? DAP vs PKR? RM100,000.00. Macam macam yang boleh dibuat dengan RM100,000.00. Lebih lebih lagi pilihanraya semakin hampir. Jadi kepada yang terlibat diharapkan bijak membuat keputusan. Bagi PKR dan DAP sudah diketahui siapa lawan siapa kawan. Isu PR ini memang takkan habis sebab dijangka dalam masa terdekat satu lagi kezutan lebih teruk dari RM100,000.00 ini akan berlaku di dalam PR. Namun untuk kali ini Sebanaku2u ingin berbicara mengenai musuh yang tidak nampak. TROJAN HORSE. Jadi untuk ahli ahli BARISAN NASIONAL di Sarawak. Take Note. This is for ALL Barisan Nasional Members di Sarawak! Check this out. Di bawah adalah laporan rasmi Sebanaku2u mengenai lawatan Sebanaku2u baru baru ini di zon zon kepunyaan Barisan Nasional.

Di dalam kita BERTEPUK TANGAN melihat telatah PR bergaduh sesama sendiri, sedarkah kita AHLI AHLI Barisan Nasional, bahawa ada Trojan Horse di kalangan kita yang dihantar dan dibayar oleh PR terutamanya DAP dan juga PKR Sarawak. Dan yang paling mengejutkan bukan seekor tapi ada beberapa ekor di dalam ZON Selamat Barisan Nasional. DiPERCAYAI bukan hanya peliharaan Baru Bian, tetapi peliharaan beberapa calon PR yang akan bertanding.

Trojan Horse ini atau bahasa lembutnya MAT JAMBU dipercayai dihantar untuk memecah belahkan ahli ahli Barisan Nasional. Tidak kira dari PBB, SUPP, PRS ataupun SPDP. Sebanaku2u telah turun ke beberapa lokasi ZON SELAMAT ini unutk memantau Trojan Horse yang telah dilaporkan oleh cucu cucu keturunan Tok Teh. Dalam 5 hari sahaja pemantauan Sebanaku2u telah dapat mengenal pasti paling tidak kurang ada 5 ekor tengah bergerak aktif. Namun untuk kali ini Sebanaku2u akan bercerita mengenai 2 ekor dahulu. KEKECOHAN yang sedang berlaku di 2 ZON kepunyaan Barisan Nasional sekarang ini dipercayai perbuatan 2 ekor Trojan Horse ini. Zon yang dimaksudkan adalah di kawasan Betong dan juga di dalam operasi Unit Media Baru Barisan Nasional.


Dipercayai Trojan Horse ini telah menyelinap di 2 zon ini semenjak beberapa bulan yang lalu. Trojan Horse ini telah berjaya mengucar kacirkan keadaan di dalam kedua dua zon ini. Virus yang diserapkan di kedua dua zon ini langsung tidak disedari oleh ahli ahli Barisan Nasional yang terlibat. Malah mereka dilihat seperti tidak menyedari keadaan sekeliling dan juga dalam keadaan khayal. Di dalam keadaan yang sedemikian, di dapati Trojan Horse ini menjalankan tugas mereka untuk memanipulasikan ahli ahli Barisan Nasional yang terlibat di zon berkenaan. Trojan Horse ini tugasnya bukan untuk memberi maklumat kepada pihak PR atau PKR Sarawak khususnya. Tetapi untuk memecah belahkan keadaan Zon Selamat di 2 zon berkenaan. Sebenarnya tindakan Parti Pakatan menghantar Trojan Horse Latest Version ini menampakan kejayaan 70% walaupun sebelum penamaan calon bagi Barisan Nasional seluruh Sarawak.

Semalam Sebanaku2u diberitahu oleh cucu keturunan Tok Teh yang seekor lagi Trojan Horse peliharaan NurHanim telah berjaya menyebarkan virusnya di kawasan Demak dan juga Kota Samarahan. Nantikan laporan Sebanaku2u mengenai kedua dua ZON ini dan juga LATARBELAKANG KUDA KUDA TROJAN INI SEBELUM MEREKA MENJADI TROJAN HORSE.


*** Tiba tiba Tok Teh rasa nak minta Kuda Padi (Pony) untuk birthday present Tok Teh

2 comments:

Anonymous said...

Pok, sidak UMB PBB ngan sidak blogger kamek orang tau semua sidak tok. Sik ada rahsia lagi sidak tok. Apa polah, siney lepak, siney molah blog, siapa nyampey berita pun tau. Rasanya Tea Boy ya base ngan u pun artikel and facebook rasanya tau juak siapa ya. Mun nya benar benar Trojan Horse rasanya ya MAUT di tempah oleh sidak UMB PBB dirikpun. Tapi Persoalannya pasal Tea Boy tok tek.

Siapa belanya Pok

Anonymous said...

Rasa kamek kenal ngan Tea Boy ya. Pernah terserempak duduk kat Old Town dolok lah. Memang ada ciri ciri taste Anwar. Tapi sik kan lah bos UMB PBB macam ya juak? Jangan fitnah kawan. Sik berani juak nak madah apa pasal CHIEF UMB PBB tok. Ada juak logik mun dah ke hulu ke hilir sama. EEEEeeeeeeeee Ya Allah cukuplah Anwar dalam PKR janganlah Chief ya juak dalam BN Sarawak. Malu bro