Monday 28 February 2011

Sebanaku Sarawak TIDAK PERNAH LARI DARI ASAS PERJUANGAN

Salam ,

Para pembaca, Sebanaku2u lebih suka dikenali sebagai Sebanaku2u atau Tok Teh. Sebab Sebanaku2u dan Sebanaku Sarawak adalah dua identiti berbeza. Kelak ada yang samakan Sebanaku2u dengan Sebanaku Sarawak. Sebab asas PERJUANGAN kami tidak sama. Bukan eksen tapi sik berani nanggung dosa Sebanaku Sarawak ya besar gilak nak oiiii. Lagipun sik suka Sebanaku Sarawak numpang glamour Sebanaku2u hihihihi aiseymen sik ada lah. Sebanaku2u cuma sik mau di samakan dengan Sebanaku Sarawak yang mengaku sesama umat tapi sebenarnya harus dilupuskan dari muka bumi. Kalau mengikut hukum Hudud darah mereka ini halal untuk disembelih. TETAPI Sebanaku Sarawak tidak pernah lari dari asas perjuangan mereka di dalam POLITIK. Benar YB kali tok Tok Teh nyokong Sebanaku Sarawak.

Sekali lagi Tok Teh jelaskan..........SEBANAKU SARAWAK  tidah pernah lari dari asas perjuangan mereka. Jangan ini dipertikaikan. Ini kerna tujuan SEBANAKU SARAWAK MEMANG DARI MULA LAGI NAK MENJAHANAMKAN ORANG PARTI BARISAN NASIONAL. Pernah kah blog mereka melawan pihak pembangkang? Syok Sendiri punya blog. Sebab itu Tok Teh cakap YB jangan cakap Sebanaku Sarawak lari dari asas perjuangan sebab memang dari mula lagi Blog Sebanaku Sarawak dibuat untuk menjahanamkan orang dalam parti sendiri.

Namun jeng jeng jeng SEBANAKU2U COME TO RESCUE. APA MACAM YB KASI POTONG SAMA MEREKA OR KASI BOGEL DULU?Renung renungkan (Aihhh ada orang suruh Tok Teh ambik cek dekat Starbucks)

No comments: