Wednesday 9 March 2011

AWAS!! DAP dan PKR Semakin Bijak Menarik Pengundi

GEMPAR !!!

Email yang baru sahaja Sebanaku2u terima dari seorang Yang Behormat dari  parti DAP amatlah mengejutkan Sebanaku2u. Dari email beliau, dengan begitu BANGGA mengatakan bahawa DAP dan PKR akan menang dengan MUDAH SEKALI LAGI di dua DUN iaitu Kota Sentosa dan juga Ngemah.

Di tanya mengapa beliau begitu yakin.  Beliau mengatakan bahawa kumpulan UNIT STRATEGI KEMPEN mereka telah menemui satu formula yang mana akan menarik pengundi pengundi membuat keputusan dengan BIJAK. Di mana mereka juga telah membuat kajian bahawa konsep VISUAL lebih berkesan dari CERAMAH. Sebanaku2u agak keliru dengan kenyataan YB ini.  Visual yang beliau maksudkan di sini adalah LOGO dan GAMBAR. The LOGO and PICTURE will talk on behalf of us and RAKYAT, tambah beliau lagi. Kali ini bendera atau poster DAP dan PKR TIDAK AKAN DIGUNAKAN LANGSUNG dan akan digantikan dengan BENDERA dan POSTER yang baru .

Di tanya jika Sebanaku2u akan mendapat berita eksklusif mengenai isu ini, Sebanaku2u amat terkejut lagi sekali apabila beliau menghantar contoh lakaran Bendera dan POSTER yang akan digunakan untuk berkempen di kawasan KOTA SENTOSA dan juga NGEMAH. Terima kasih teramat sangat Sebanaku2u ucapkan kepada Yang Behormat.  Dan untuk para pembaca dan pengikut setia SEBANAKU2U, VISUAL di bawah adalah lakaran yang telah dihantar ke kilang pencetak untuk mencetak POSTER dan BENDERA yang akan digunakan oleh DAP dan juga PKR berkempen di KOTA SENTOSA dan NGEMAH dlam pilihanraya yang akan datang.

Poster - Kota Sentosa

Bendera - Ngemah


http://www.freemalaysiatoday.com/2011/03/10/taibs-ruling-upsets-hardworking-once-defeated-candidates/

No comments: