Wednesday 9 March 2011

Sebanaku2u Not For Sale ! Sebanaku2u bukan Tea Boy

Salam 1Malaysia.

Kebelakangan ini Sebanaku2u banyak menerima email bertanyakan jika Sebanaku2u berminat untuk menyokong  pihak pihak tertentu. Ini kerana alasan mereka ingin menggunakan platfor Sebanaku2u unutk agenda peribadi mereka. Di sini Sebanaku2u ingin menyatakan bahawa Sebanaku2u bukan untuk dijual.  Tujuan blog Sebanaku2u diperkenal hanya unutk menunjuk kebenaran dan juga memastikan Barisan Nasional agar terus kekal meneraju Negeri Sarawak. Bersama pemimpin sekrang atau pemimpin yang akan datang. Tetapi jika hanya menumpang Barisan Nasional atas alasan mahu kesenangan satu saja yang Sebanaku2u boleh katakan, Balik Buat Parti Sendiri.

Jadi Agenda Sebanaku2u amat JELAS. Sebanaku2u tetap akan membuat HOUSE CLEANING untuk politik di Sarawak. Oh Ya Sebanaku2u ada juga menerima email dari seorang individu yang rasanya Sebanaku2u tahu identitinya. Namun Sebanaku2u lebih mementingkan maklumat yang disampaikan oleh beliau yang setakat ini lebih kepada kebenaran tentang kemunculan Artikel Tea Boy. YA!!! Sebanaku2u telah mengenal pasti siap Tea Boy yang dimaksudkan sebelum ini. Dari siasatan awal Sebanaku2u, makhluk laknat ini lebih kepada ANJING KURAP POLITIK daripada Tea Boy aka Trojan Horse. Atas alasan untuk membantu keluarga itu adalah tidak bernas sama sekali.

Sebelum ini dikaitkan dengan ISU PENGELAPAN DUIT dari salah satu AGENSI KERAJAAN sehingga diberhentikan serta merta dan hilang tabung pencen. Dan Sekarang nampak gaya Tea Boy Bernafsu besar. Membolot DUIT KERAJAAN SARAWAK lebih lebih lagi pilihanraya akan tiba. Sebanaku2u akan pergi ke jabatan tersebut dalam waktu terdekat untuk mendapatkan maklumat yang lebih tepat.  Jika benar segala maklumat yang Sebanaku2u teriam adalah benar dan tepat maka Sebanaku2u akan bongkar yang selebihnya

Sebanaku2u telah menerima beberapa email seperti latar belakang beliau, rupa paras dan juga keperibadian. Agak terkejut bagaimana makhluk yang mempunyai latarbelakang seperti itu boleh di bawa masuk ke politik dan juga UNIT MEDIA BARU yang penuh dengan rahsia SULIT. Dan adakah ini juga akan membahayakan para para bloggers Pro Kerajaan di mana dari sumber lain memberitahu bahawa Tea Boy ini telah mula cakap lepas yang beliau mengetahui identiti semua blogger blogger Pro BN terutamanya UMB PBB.
  • Adakah beliau di bawa untuk tangkap muat sahaja?
  • Atau beliau hanya dipergunakan untuk memuaskan NAFSU GELAP?
  • Atau makhluk ini akan disembelih sebagai kambing hitam?
  • Atau beliau mahu berbuat demikian kerana untuk mendapat maklumat tertentu bagi pihak pembangkang.
  • Adakah segala kekalutan dalam UMB PBB sekarang berpunca dari ANJING KURAP POLITIK ini?

4 comments:

Anonymous said...

this is not good,does even the UMB aware of this trojan horse?as the so called confidential unit i think they should know about this guy,what are umb true intention of taking him in?intel exchange?sooner or later someone got to take him out,be it UMB or Sebanaku2u,saya sendiri tidak berminat melihat pergeseran dalaman dalam PBB,take him out!

Anonymous said...

my personal opinion,i never liked that person,muka nya muka opportunist :)

Sebanaku2u said...

here is nothing we can do for this matters. Sebanaku2u hanya bertanggungjawab apa yang PASTI dan ada BUKTI. Terpulang kepada pihak berkenaan unutk mengambil tindakan. Dari sumber maklumat terdapat beberapa individu yang terlibat dalam kes penyelewangan wang dari agensi kerajaan yang dimaksudkan. Dan Sebanaku2u sedang berusaha memadankan profail yang ada dengan identiti individu yang terlibat sekarang dalam politik bagi memudahkan mengenal pasti individu tersebut.

Sebanaku2u said...

Kepada pembaca yang mengenal pasti individu yang dimaksudkan boleh dikongsi bersama di dalam blog ataupun inbox kepada Sebanaku2u unutk dikongsi bersama. Bersama kita HAPUSKAN SEGALA MUSUH DAALAM SELIMUT dan DURI DALAM DAGING di dalam Barisan Nasional Sarawak. Bersama kita hapuskan segala parasit dalam BARISAN NASIONAL SARAWAK. Bagi yang mengatakan muka individu tersebut opportunist sudah ANDA kenal akan beliau. Di harapa boleh kongsi bersama bagi maklumat yang lebih lanjut. Agar kita dapat DEDAHKAN IDENTITI ANJING KURAP POLITIK INI