Tuesday 22 March 2011

FROM ZERO TO HERO

Sebanaku2u mmg akui sebelum ini memang memandang rendah akan kemampuan Mr Pandi Suhaili kita. Kariernya dalam politik seperti Lembu dicucuk hidung. Seperti tidak mempunyai pendirian. Namun Sebanaku2u agak terkejut apabila salah seorang sahabat memberitahu Sebanaku2u yang KP kita ada menrima panggilan telefon dari Mr Pandi Suhaili.

Panggilan apakah tu?

Rupa-rupanya Mr Pandi Suhaili menelefon untuk memberitahu sokongan beliau kepada KP kita sepenuhnya bagi MENJAMIN KEMENANGAN BARISAN NASIONAL DI SARAWAK. TAHNIAH SEBANAKU2U ucapkan. Sebanaku2u diberitahu yang beliau turut dilihat bersama Ketua Pemuda kita kebelakangan ini untuk membincangkan perancangan bagi mencapai kemenangan yang PASTI. Tidak tahu samada berita ini betul atau tidak.

Namun nampaknya Pandi Suhaili telah mengambil langkah bijak dan juga berani tampil ke depan. From Zero To Hero. Kini sudah tiba masanya untuk yang lain tampil ke depan. Bak kata KP kita sebelum ini, MUSUH KITA DILUAR SANA.


2 comments:

Anonymous said...

Pok. Utok nak molah lawak kah apa? MUSTAHIL? Pandi and KP? RAP logik juak.

Anonymous said...

Apa yang kamu dengar bukanlah reality sebenar. Keretakan hubungan pemuda hanyalah mainan org yang dengki dan coba memecahkan pemuda kerana pemuda telah dilihat sebagai ancaman kpd pembangkang.
Saya sangat percaya hubungan antara Pandi dan Fadillah masih baik dan kukuh.
Memang betul mereka sering bertelefon, berbincang hal isu semasa dan mereka juga ditanya isu isu dlm sebanaku2u ini, jawapan yg mereka berdua sama saja" jangan dilayan, malas nak baca, cerita mengarut semua ia"
Betul sekali musuh kita di luar sana.