Saturday 12 March 2011

Pemuda PBB dan Pemuda UMNO Berjumpa di Sarawak

Belum pun 24 jam Berita Gumbira disebarkan kepada semua Pemuda PBB yang segala kontrovesi ini adalah satu PEMBOHONGAN ada satu lagi Berita Mengezutkan.

Pagi tadi rakan Sebanaku2u dari Pemuda UMNIO cakap nak jumpa Sebanaku2u minggu depan. Sebanaku2u cakap dalam waktu terdekat ni belum ada plan lagi nak turun ke KL. Pastu dia cakap....BUKAN BRO, KITAORANG SEMUA ADA TURUN KUCHING NEXT WEEK. PEMUDA UMNO AKAN TURUN KUCHING UNTUK SATU DINNER ANJURAN PEMUDA PBB. KORANGLAH TU.
Bila Sebanaku2u tanya pula dengan beberapa pihak yang patut memang betul berita itu disahkan oleh mereka. Kezut tak kezut terpulang pada anda melihat berita ini dari sudut mana. Tapi yang Sebanaku2u tahu ini semua adalah perjumpaan untuk satu MOTIF PERJUANGAN! Seperti kata YB Fadillah sebelum ini. Perjuangan Kita Di Luar Sana! Pembangkang harus kita hancurkan dari terus menabur fitnah dan janji kosong kepada Rakyat Sarawak.

MARI KITA BUKTIKAN KEPADA PEMBANGKANG BAHAWA SEGALA FITNAH PEMBANGKANG HANYA KERJA SIA SIA. PEMUDA PBB AKAN SENTIASA BERSATU DAN HAK MILIK BERSAMA ....seperti komen seorang rakan sebelum ini

2 comments:

Wira Kenyalang said...

Baguslah macam ya. Selesaikan pertikaian sekiranya ada dan lakukan penambahbaikan demi kesejahteraan BN seadanya.

Sebanaku2u said...

Sebanaku2u juga berdoa sedemikian. Sudah cukup terikut ikut dengan kontrovesi yang hanya menguntungkan pihak pembangkang. Sudah sampai masanya menyahkan pembangkang dari BUMI KENYALANG.