Friday 11 March 2011

PKR Sarawak di Sisih Oleh Anwar


Esok PKR Sarawak akan berkumpul kononnya PKR SARAWAK Konveksyen. Maka ramailah yang bercerita mengatakan dirnya hebat,dirinya teror, dan mengutuk yang Barisan Nasional. Tapi ramai yang tidak sedar yang PKR Sarawak sekarang mengahadapi masalah yang amat besar. Takkan Baru Bain tak bagitau kat korang apa yang Anwar cakap kat Baru Bian this week? Budget dah keluar ke untuk calon calon yang akan bertanding di Sarawak nanti? Baru Bian tak bagitau ke? Bila nak share berita besar tu Baru?

Cakaplah kat semua pengikut pengikut PKR Sarawak cerita sebenar. Korang ingat Anwar sebodoh itu nak kuarkan budget sebanyak tu untuk semua calon calon Bangang PKR Sarawak? Baik dia guna duit ya untuk Parlimen nanti. Oooo Sidak PKR Sarawak. Anwar sik pandang Petra Jaya. JAUH PAWI. Nun tangganya PUTRAJAYA. Kitakorang tok bodo sebab mikir Anwar sanggup bermatian untuk Sarawak. Harta Anwar ada berbillion diluar negara. Tapi ya semua untuk pelannya menawan PURTRAJAYA bukan Petra Jaya.

Tanya dengan orang kuat Anwar sendiri. Or tanya dengan Baru Bian benar kah sik cerita tok. Mun sik, sik akan Baru Bian gago nak cari siapa hartawan dan dermawan di Sarawak yang sanggup menaja kitakorang yang akan bertanding di Sarawak. DUN dah nak bubar, budget dah keluar belum? Renung renungkan.
    
    Apa macam Baru? Dah jumpa Hartawan dan Dermawan Sarawak seperti yang Anwar suruh cari tu?
    
  • Siapa calon dari Wanita yang rasa terpinggir?
  • Siapa dua WANITA AHLI PKR SARAWAK yang sedang bermasam muka? Sorang Iban Sorang gik Cina. Esok jumpa tolong perhatikan

No comments: