Thursday 3 March 2011

PPKS - ADA BERITA BAIK UNTUK 8 PELAJAR

Sebelum ini Sebanaku2u mengeluarkan artikel mengenai 8 orang pelajar PPKS (ICATS) yang gagal mendapatkan pinjaman melalui Yayasan Sarawak.
http://sebanaku2u.blogspot.com/2011/02/8-pelajar-ditindas-ppks-icats-dan.html

Sehubungan dengan itu email Sebanaku2u melimpah limpah dengan email. Bermacam macam persoalan yang timbul. Sehingga ada so called PA pihak pembangkang yang email bertanyakan butir butir 8 orang pelajar tersebut.

ADA BERITA BAIK UNTUK 8 PELAJAR YANG TERLIBAT dari PPKS!!!!! Terima kasih Sebanaku2u Ucapkan kepada PPKS untuk respond yang cepat dan juga penjelasan di mana agak jelas dan berkesan bagi pihak Sebabanaku2u. Namun atas sebab sebab yang tertentu dan persetujuan dari pihak PPKS dan juga Sebanaku2u, cadangan dan penjelasan tidak akan di siarkan dalam blog Sebanaku2u. Nanti diambik kesempatan pula oleh pihak pembangkang. Timbul pula futnah nanti.

Dan kepada 8 pelajar yang dimaksudkan di dalam artikel ini booleh menghubungi En Wan Ishak Wan Adenan bagi mendengar penjelasan dan juga penyelesaian bagi isu yang timbul. Sebanaku2u amat beterima kasih atas keprihatinan PPKS akan isu ini. Terima kasih juga dengan pegawai PPKS, Mohd Isham Fauzi. Registrar/ Training & Vocational Technical Manager yang berurusan dengan pihak Sebanaku2u bagi menangani isu ini.

No comments: