Friday 11 March 2011

Rahsia Abg Zulkifli Abg Engkeh BOCOR!

Kebelakangan ini PKR semakin agresif dan semakin nampak TUYUK. Di pendalaman bolehlah nak berbangga cakap kempen semua orng datang. dah buat dalam rumah panjang memang orang ramai. Macam buat kempen dalam rumah juga. Lagipun makan free sedikit ang paw mesti datang. Cuba buat kat balai raya, surau, dewan sekolah kah, kita tengok siapa yang datang. Trick buat kempen ambik gambar certain angle tu trick lama.


Baru baru ini kehadiran Nenek Zuraidah di Bandaraya Kuching telah berjaya MEMPERBODOHKAN NURHANIM agar memujuk Wanita Wanita yang lain agar turut bodoh. Confirm keturunan Nurhanim tidak akan bersiar siar di Tebingan Kuching kerana KEMALUAN BESAR.Tidak mahu kalah dengan WANITA, 3 ekor Tenuk muncul pula di hadapan bangunan mahkamah lama berhampiran Tebingan Kuching juga. Lain kali pakailah uniform badut, bagi belon takpun gula gula, atau sim card untuk telefon kah. Nie baca ucapan bekas penjajah. Nazib sanggup ninggal bini yang belum pantang supaya dapat ikut bodo seperti Abang Zulkifli.


Abang Zul, Sebanaku2u dan juga rakan rakan ada hadiah untuk Abang Zul. Abang Zul, percayalah bukti ini kami dapatkan secara realiti tanpa sebarang edit pun.

Orang Yang Sama?

4 comments:

Anonymous said...

Wahhh. cepat betul u bro. Baru jak tek becerita terus ada gambar ya keluar. Hahahaha

Sebanaku2u said...

Buat apa simpan sesuatu yang bagus. Lebih baik share dengan kekawan. Terima kasih saudari

Anonymous said...

pa nak di bocor ko pok?? x paham aku doe..

Anonymous said...

Tuan tak pandai buat blog biarlah profesional sikit.Jangan nak menceritakan keurukan org lain.Rakyat tau menilai yang mana intan yang mana kaca.Jadi jangan terlalu celupar bak kata pepatah akibat mulut badan binasa.Carilah idea bagaimana kita nak manfaatkan kedua calon yang bertanding supaya boleh menyumbang kearah kebaikan bukan komen yang bersifat provokatif.